A beteg felvételét követő napon a kezelő állatorvos telefonon felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal, a felvételkor megadott telefonszámon. Erre általában a délelőtti vizsgálatokat és kezeléseket követően, a déli-kora délutáni órákban kerül sor. Ekkor beszéli meg a tulajdonos és a kezelőorvos azt is, hogy a továbbiakban melyik időpont a legmegfelelőbb a telefonos vagy személyes konzultációra és a beteg látogatására. Ettől az időponttól akkor térünk el, ha a tulajdonos ezt külön kéri, ha a beteg állapotában jelentős változás áll be, vagy ha fontos, még az aznapi vizsgálatokat megelőző és a tulajdonos által megválaszolandó vagy eldöntendő kérdések merülnek fel.
A kezelő állatorvos naponta referál a betegről a tulajdonosnak, melynek során megbeszélik azt, hogy a kezelések során hogyan alakul kedvence állapota, milyen kezeléseket és vizsgálatokat javaslunk, és mindez milyen költségekkel jár.
A kezelő állatorvos – amennyiben a tulajdonos ettől nem zárkózik el – beszámol a betegről a beküldő állatorvosnak is.
Tisztelettel kérjük Önöket, hogy a délelőtti órákban lehetőleg ne telefonáljanak, és ne látogassák a kedvenceiket a betegek gördülékeny és zavartalan ellátása érdekében, kivéve, ha ezt korábban külön egyeztették a kezelőorvossal. (Amennyiben mi keressük a gazdit telefon, a hívásazonosító vagy „Privát számot” vagy egy 06-30-21221… kezdetű telefonszámot jelez ki. Ezek a számok NEM VISSZAHÍVHATÓAK. Visszahívás esetén kérjük, hívja a központi telefonszámot. )
Hétvégén, illetve a rendes munkaidőn túli időszakokban az ügyeleti ellátás és a nagyobb munkaterhelés miatt nem tudjuk biztosítani a minden részletet kimerítő konzultációt a tulajdonosokkal, ezért megértésüket kérjük. A betegek jelentős állapotváltozása esetén természetesen ilyenkor is tájékoztatjuk a gazdikat. Beteg kedvencük látogatása természetesen hétvégén is lehetséges a délutáni órákban